12.12.11

A CormònsLibri sucesson pai Gnognosaurs

Joibe stade ai 8 di Dicembar a Cormòns (Gurizze) si è davuelte la presentazion dal gnûf libri dai Gnognosaurs «Gnognowood».
Tante la int e i fruts a viodi il pari dai Gnognosaurs Dree Venier che al à disegnât e spiegât i personaçs e lis storiis che a son dentri dal gnûf gnognovolum insiemit a la senegjadore Bete Pittana (parsore, veju sul palc).  Bielis la sale Italia e la manifestazion CormònsLibri che a ospitavin l'event: un event ben organizât, fis di apontaments e ocasions par incuintrâ tancj autôrs. Il teme di chest an al è “La Felicità necessaria” di cui si discutarà vie par dut il davuelziment di CormònsLibri che al dure 15 dîs e che si sierarà ai 15 di Dicembar. Un programe che nol smentee i fruts cu la iniziative “Cormònslibri ragazzi” fate su a misure dai plui piçui, che al veve dentri fra lis altris robis propit la gnognopresentazion.
E al pâr propit che i fruts a vedin gradît, a viodi il simpatic "assalt" che al à vût Dree tal moment che, dopo de presentazion, si è fermât a fâ disens di dediche a cui che al veve il libri.


Giovedì scorso 8 dicembre a Cormòns (Gorizia) si è tenuta la presentazione del nuovo libro dei Gnognosaurs «Gnognowood». Tanta la gente e i bambini a vedere il papà dei Gnognosaurs Andrea Venier che ha disegnato e spiegato i personaggi e le storie contenute nel nuovo volume insieme alla sceneggiatrice Elisabetta Pittana (sopra, eccoli sul palco). Belle la sala Italia e la manifestazione CormònsLibri che ospitavano l'evento: un evento ben organizzato, denso di appuntamenti e occasioni per incontrare tanti autori. Il tema di quest'anno è "La Felicità necessaria” di cui si discuterà durante tutto lo svolgimento di CormònsLibri che dura 15 giorni e si chiuderà il 15 dicembre. Un programma che non dimentica i bambini con l'iniziativa “Cormònslibri ragazzi” fatta a misura dei più piccoli, che conteneva fra le altre occasioni proprio la gnognopresentazione. Sembra proprio che i bimbi abbiano gradito, a giudicare dal simpatico assalto che ha dovuto subire Dree quando, alla fine della presentazione, si è fermato a fare disegni di dedica a chi aveva il libro.